lørdag 4. juni 2011

Fine fristelser...


Artwood er et svensk grossistforetak som har importert møbler fra hele verden siden 1969,de har såå mye fint!
Jeg har lagt min elsk på dette herlige bordet!
Ta en titt på..



Denne nydelige lampa er fra tineK home.På nettbutikken hennes http://www.tinekhome.com/ har hun utrolig mye fint!




Tøff lampe fra HD,to av disse blir bra over kjøkkenbordet!



Denne slagbenken er fra Oliver furniture..Nå har jeg en fin slagbenk fra før,men måtte slenge med dette bildet uansett,synes den var så fin!Den kan bestilles på BABAZAR.no,der har de mye fint!!



Disse stigene ser man overalt i interiørbladene for tiden,og det er ikke så rart,de er tøffe!Denne er også fra Oliver funiture,og kan bestilles på BABAZAR.no,men en slik skal vi klare å lage selv tror jeg!Her er det bare å brette opp armene..

Disse tre siste herlighetene kan du få kjøpt hos danske Nordal,som også har mye fint!Tror nokk ikke at disse får plass i stua med d første,kanskje når det etterhvert kjøpes hus?BABAZAR selger disse produktene..

Kule nattbord/kinabord..Jeg hadde aldri klart å bestemt med for hvilken farge jeg skulle hatt..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar