fredag 27. mai 2011

God helg!



Fikk pakke i posten i dag,Maria på lerret,nydelig,ikke sant?Kommer til å bestille flere bilder på lerret,det ble kjempefint på veggen!




Fikk dette største huset av mine flotte kollegaer,så måtte investere i det minste selv.Disse er bare flotte med telys inni!




Disse nydelige telysestakene snublet jeg over her om dagen..




Man trenger ikke roser til helga når det finnes så mye fine villblomster..Min lille datter er en overivrig blomsterplukker,så her er det ikke et melkeglass ledig..



Over til Bergen..Hvis noen har planer om å gå første året på sykepleien til høsten,har jeg en del bøker jeg ikke har bruk for lenger,disse kan du få til en rimelig penge..
Har også et søsterur fra Helth-workes du kan få med på kjøpet..Det er hvitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar