søndag 22. mai 2011

Malesøndag..


Denne nyydelige benken er opprinnelig fra Sverige..Den var den malt i gammel svensk kirkelmaling da den kom i hus.Det var visst vanlig før i tiden for slike benker..Den var malt i rødt,grønt og gult.Dette like ikke stua mi noe serlig,så den ble hvit.Denne står ved spisebordet mitt..Puta var med,men har fått nytt trekk..




Tallerkenhylle har jeg vært på utkikk etter lenge,men har ikke funnet noe jeg har likt..Men så kom jeg over en plass på Orkanger der de produserer og maler talerkenhyller..Så jeg bestilte meg en,i hvit maling,litt gammeldagsstil..Den ligner litt på denne,men det er ikke denne..Dette er en jeg kom over på dagens oppdagelsesferd..Den har vært min kjære bestemor sin.Denne ble min,og vips har jeg tallerkenhylle.Så hvis du er på utikk etter talerkenhylle,i ca samme størrelse,må du ta kontakt,så kan du få kjøpe den jeg har bestilt meg!Den koster 700 kroner!Jeg synes det var veldig rimelig..




Jada,denne ropte også etter et par støk maling..Gleder meg til å få den opp på veggen!



Min lille solstråle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar