mandag 23. mai 2011

Stue,enn så lenge..







Denne nydelige,gamle skjenken ville ingen ha,men jeg ville selvfølgelig ha den!


Dette gamle bordet har vært min oldemors sitt,er veldig glad i dette bordet,men det er ikke så behgelig å sitte ved,så har planer om å lage meg et nytt bord,hvis den planen går rett vest,har jeg funnet meg et fint et som kan kjøpes :)




Skuvsengen i bakgrunnen er lutet.Den kommer fra hjemgården til min mor.Denne skal fylles med store,gode puter!


Smak av sommer....

I juni flytter vi,det blir spennende tider..Men det gledes til å innrede nye rom..Med nye,fine møbler..;)

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Kjempe koselig :)
    Spennende med flytting! Flytter dere langt? Vi er MIDT i flyttinga nå vi, flytter bare et steinkast fra der vi bor nå i dag da. Tar over gården til svigerforeldrene mine, Blomsterlåven, om du vet hvor det er?

    Holder på å gjøre i stand barnerommene nå før vi flytter inn, straks de er klare flytter vi inn. :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord :) Vi flytter til Evjen,så ikke så langt nei,mer sentralt.Blir spennende med flytting for dere også da,vet ikke hvor det er nei?

    Lykke til,tipper det blir fint,du som er så flink og krativ :) Klem

    SvarSlett