fredag 27. mai 2011

Mm..vekommen til mitt hjem..



Mmmm..fristelser som gjerne kan få plass i min krydderhylle..

Denne lekre saken får snart plass på kjøkkenbenken..



Bordet mitt...? :)

Herlig lampe?Den kan bestilles på ellos!




.
Det er ikke usannsynlig at det kommer en kurvstol eller to inn i stua,kanskje en litt mer behagelig stol enn denne.





Jeg elsker kurver (ja,vet det kan tolkes på mange måter..)Og har ikke tall på hvor mange kurver jeg er i besittelse av..







Levende lys=STEMNING..Lys inne,lys ute en sen sommerkveld,levende lys er en must..Jeg har heller ikke tall på mine kjære lysestaker..(til min kjære samboers frustrasjon).."Enda en lysestake??Du har jo såå mange fra før.." ;)







Muligens en ny sofa..?Kunne tenkt meg en lysere stoffsofa..Men hvor praktisk det er med små barn i huset kan vel diskuteres..


    Ha en herlig fredagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar