søndag 29. mai 2011

Tusen takk! :)

Nabogrisen Diva


Må bare få si takk til alle dere som har vært innom bloggen min så langt!Det er gøy å få så mye positive tilbakemeldinger!Nermer seg 800 visninger på en uke,og det er gøy det!Har fått tilbakemeldinger om at det ikke går an kommentere under innleggene..Ja,vet,det er min feil!Jeg har nå forandret på innstillingene,så nå er det bare å kommenter ivei ;))

 


Gårdagen ble blant annet brukt til gårdskos!Vi er så heldige å ha slike fasiliteter veldig tilgjengelig:)Det er gull for store og små!Her skal det plukkes egg,og det gjøres med stort engasjenment!Gården Ryggja på Kjøra(Geitastranda)selger egg i kartonger,det skulle man vært mye flinkere til å benyttet seg av!(Ja,jeg sikter til meg selv også..:)Ferskere egg får man ikke!25 kroner for en stor kartong.





Kaninene må også få mat..



Da vi kom hjem ble det vaffelsteking ute i det fri,vaffel på altanen er aldri feil!I kveld skal jeg legge ut et knippe bilder av ny-leiligheten! :) Ha en kreativ og god søndag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar